Klacht: Abonnement maar geen krant

BVKO op 13 februari 2021 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Vanaf 16 januari een abonnement op de Telegraaf, hele week digitaal en op zaterdag de krant in de bus.

Nu had ik in totaal 5 keer de zaterdagkrant moeten ontvangen, maar ik heb de krant 0 keer ontvangen. Ik stuur dan en bericht aan de Telegraaf maar krijg geen antwoord. De laatste keer gemeld dat ik abonnementskosten heb laten storneren, toen wel opeens een bericht terug waarin oa werd geschreven dat ik niet zomaar abonnementskosten kan storneren, dat is toch zeker niet de bedoeling volgens medewerker van de Telegraaf. Ook nog telefonisch contact gehad en daar werd mij verteld dat het goed zou komen, ter compensatie zou ik 2 keer een gratis krant krijgen. Nou vandaag dus weer geen krant!!!

Ook word gemeld dat de niet ontvangen kranten na afloop abonnement nog worden gecompenseerd zodat ik het aantal kranten volgens contract toch zal ontvangen. Wat heb ik eraan dat ik geen krant krijg en steeds de melding dat die aan einde contract gecompenseerd worden? Ik wil nu de krant en niet nog een aantal na afloop contract.

Zeer frustrerend is dit en een verklaring van welke aard dan ook is voor mij ongeloofwaardig als je vanaf afsluiten contract geen krant krijgt!

Maar dan wel reageren als de betalingen door mij worden gestorneerd, ik geen krant dan denTelegraaf geen geld, zeker na 5 keer gen krant ontvangen te hebben.

Bah Telegraaf!

Als de krant gewoon bezorgd wordt zoals overeengekomen!

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 18 februari 2021 om 15:17 geantwoord

BVKO

Heeft op 18 februari 2021 om 15:49 geantwoord

Klantenservice doet niets en geeft geen of zelden een antwoord. Blijkbaar moet je dan via andere kanalen gaan klagen.

En dan een soort van belerend hier melden dat ik wel via de eigen Klantenservice van de Telegraaf moet klagen!

Jeetje wat een drama Telegraaf, los het probleem op en ga niet doen of er niets aan de hand is!

Alle klachten die gemeld zijn door BVKO