Klacht: Abonnement maar geen bezorging.

op 31 januari 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

U schreef vandaag van mijn rekening het eerste bedrag af voor het abonnement met omschrijving TMGP – 44306014668 Telegraaf 16 – 01 -2018 ™ 26 -3- 2018 Factuur 208988694 Klant nr 907552935 echter ik heb nooit een krant ontvangen. Omdat wij per 12 februari tijdelijk naar het buitenland gaan. Wacht ik de betreffende proef af tot 15 maart 2018.
Uw incasso heb ik daarom daarom geroyeerd. Jammer dat t zo gelopen is. Toen ik een bezorgklacht probeerde door te geven gaf uw computer mij te kennen dat een abonnement van mij niet bekend was.

Misschien wilt u t nog eens proberen vanaf 15 maart 2018.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 01 februari 2018 om 11:36 geantwoord

Geachte heer Deutekom,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij hebben dit voor u uitgezocht,er is een proefabonnement genoteerd onder uw gegevens tien weken digitaal De Telegraaf voor 15,00 euro.

Het abonnement is van start gegaan op 16 januari 2018 tot 26 maart 2018.

Bij dit abonnement zit geen papieren krant het klopt dan ook dat u geen krant in uw brievenbus heeft ontvangen. Omdat het om de digitale krant gaat en niet de papieren krant kon u geen bezorgklacht door geven.

De digitale krant kunt u online lezen via uw tablet, computer of smartphone.
U kunt uw digitale krant ook lezen in het buitenland op een van uw device,s.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

BC-Webcare Team

Heeft op 20 februari 2018 om 17:25 geantwoord

Ik ben ervan overtuigd dat het ging om n papieren krant en heb geen digitaal gelezezen dus ik boek me gen******d

Alle klachten die gemeld zijn door PEMARIDE