Klacht: Abonnement aangesmeerd

op 16 februari 2015 over FNV in de categorie Vakbonden

Tijden geleden werd ik aangesproken door een straatverkoper namens het FNV of ik een gratis lidmaatschap zou willen. Ik vroeg hierop expliciet of dit mij op ten duur wel geld zou gaan kosten. De verkoper antwoorde hier volmondig op dat dit zeer zeker niet het geval was en dat het abonnement altijd gratis zou zijn. Vervolgens melde ik mij aan voor dit lidmaatschap. Een jaar later werd ik echter opeens overspoeld met rekeningen van meer dan 12 euro per maand en op ten duur kwamen ze zelfs met incassobureaus dus heb ik voldaan aan 36 euro. Aangezien ik dit echt niet vond kunnen ben ik naar het FNV gestapt maar zij reageren gewoon botweg niet op de emails die ik hierover stuur. Inmiddels hebben ze na heel veel emails mijn lidmaatschap verbroken maar ze willen niet eens praten over het geld teruggeven. Dit is al helemaal oneerlijk aangezien ze mij 12 euro per maand lieten betalen terwijl duidelijk op hun website staat dat ik per maand 8 euro zou moeten betalen behorend bij mijn inkomen. Maar wederom wat ik ook schrijf hierover wordt door het FNV volledig genegeerd.

Als ik mijn betaalde bedrag volledig of in ieder geval deels terug heb gekregen en eigenlijk ook een excuus vanwege hun liegende vertegenwoordiger.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over FNV

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar FNV over deze klacht.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over FNV nog niet in behandeling is genomen.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door FNV in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat FNV een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

FNV

Heeft op 01 juni 2016 om 14:19 geantwoord

Heeft op 01 juni 2016 om 14:27 geantwoord

Veel te laat en lost niks op.

Alle klachten die gemeld zijn door joe8761