Klacht: abonnement

op 12 juli 2021 over Trouw in de categorie Kranten - Landelijk

ruim een jaar geleden werd mijn man op het dorpsplein in Rockanje aangesproken door een ‘kranten’verkoper. Deze spiegelde mijn man (80jaar) van alles voor. In ieder geval hij begreep mij te kunnen verrassen met een proefabonnement op de Volkskrant. Hij gaf mij ‘dit cadeau’ later. Het bleek een 3 jarig contract te zijn op de Volkskrant. Toen ik hierover met de krant’ belde bleek de termijn van wijzigen verstreken. Wel kon ik het abonnement van de Volkskrant omzetten naar dagblad Trouw. Dat wij niet van het ‘aangemeerde’ abonnement af konden gafl een wrang gevoel. Wij hebben een pottenbakkeriij. Nog steeds een heel leuk bestaan, geen pensioen op kunnen bouwen en helaas kreeg mijn man in februari onverwacht een open hartoperatie, dit tezamen met de coronatijd is het maandelijkse abonnementsgeld nu een steen om ons nek. Als wij bewust hiervoor gekozen hadden, zou ik de consequentie aanvaarden. Maar de manier waarop…..maakt erg verdrietig.

Ik zou zeer tevreden en gerustgesteld zijn als wij niet meer de drie! jaar van dit abonnement vol moeten maken.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Trouw

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Trouw nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door hennie waalwijk