Klacht: Abonnement

op 01 oktober 2017 over AVG Nederland in de categorie Software

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goede morgen Ik heb ongeveer 2 maanden geleden mijn abonnement op gezegd dat is schijnbaar niet goed gegaan intussen is mijn vrouw overleden en had ik mijn hoofd ergens anders naar staan en heb nooit meer aan dit abonnement gedacht ik heb op een andere manier geprobeeerd contact te krijgen maar dat lukt niet De reden van mijn opzegging is dat ik KPN compleet heb en hier een gratis antivirus bij in zit mijn bestel nr is 701-9162439 met vr gr C Bakker

Gewenste Oplossing:

Als mijn abonnement opgezegd is

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over AVG Nederland

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over AVG Nederland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Narrow.Boats325