Klacht: abonnement

op 16 september 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Telefonisch abonnement bij de telegraaf voor 1 jaar afgesloten. Deze zou automatisch stoppen, met toezegging van telefoniste. Echter is het na 1 jaar stilzwijgend verlengd, waarbij de kosten 10 euro per maand meer zijn. Had ik niet gereageerd, was ik abonnee gebleven.

Gewenste Oplossing:

Wanneer de telegraaf het abonnement terugdraait, dat ik zelf hier een keuze in heb, en wanneer ik 10 euro minder moet betalen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Telegraaf

Heeft op 18 september 2017 om 11:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Mevrouw Kempen,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat u niet op de hoogte was van het doorlopende karakter van uw abonnement.

Excuses voor dit ongemak.

Bij De Telegraaf bestaan er geen abonnementen van 1 jarige duur die automatisch stoppen. Dit zijn altijd vaste abonnementen met een jaar contract tegen een aanbiedingstarief die daarna overgaat op het reguliere tarief en maandelijks opzegbaar is. Wanneer u een maand voor het einde van uw aanbiedingscontract opbelt is het geen probleem het abonnement te beëindigen op de door u gewenste datum. Dit staat ook uitgelegd in de voorwaarden van uw abonnement.

Ik vind het vervelend om te vernemen dat dit niet duidelijk was. Ik zie dat u uw abonnement inmiddels heeft opgezegd. Per 4 oktober ontvangt u geen krant meer, conform de maandelijkse opzegtermijn. Meer kunnen wij in deze niet voor u betekenen.

Ik wens u een mooie dag toe.

Hartelijke groet,
MvS Webcare Team

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door wiel kempen