Klacht: abonnement

op 16 september 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Telefonisch abonnement bij de telegraaf voor 1 jaar afgesloten. Deze zou automatisch stoppen, met toezegging van telefoniste. Echter is het na 1 jaar stilzwijgend verlengd, waarbij de kosten 10 euro per maand meer zijn. Had ik niet gereageerd, was ik abonnee gebleven.

Wanneer de telegraaf het abonnement terugdraait, dat ik zelf hier een keuze in heb, en wanneer ik 10 euro minder moet betalen.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Telegraaf

Heeft op 18 september 2017 om 11:14 geantwoord

Geachte Mevrouw Kempen,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat u niet op de hoogte was van het doorlopende karakter van uw abonnement.

Excuses voor dit ongemak.

Bij De Telegraaf bestaan er geen abonnementen van 1 jarige duur die automatisch stoppen. Dit zijn altijd vaste abonnementen met een jaar contract tegen een aanbiedingstarief die daarna overgaat op het reguliere tarief en maandelijks opzegbaar is. Wanneer u een maand voor het einde van uw aanbiedingscontract opbelt is het geen probleem het abonnement te beëindigen op de door u gewenste datum. Dit staat ook uitgelegd in de voorwaarden van uw abonnement.

Ik vind het vervelend om te vernemen dat dit niet duidelijk was. Ik zie dat u uw abonnement inmiddels heeft opgezegd. Per 4 oktober ontvangt u geen krant meer, conform de maandelijkse opzegtermijn. Meer kunnen wij in deze niet voor u betekenen.

Ik wens u een mooie dag toe.

Hartelijke groet,
MvS Webcare Team

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door wiel kempen