Klacht: abonement

op 08 augustus 2016 over Wildlands in de categorie Attractiepark

in november 2014 hebben wij een abonement afgesloten voor het jaar 2015/2016, dit was toen een actie voor 90 euro pp.
ik had toen nog 2 kinderen onder de 3 en die mochten gratis mee. Er werd door een medewerker gezegd dat het erg slim was dat wij toen een abonement namen omdat onze dochter in december 3 werd en dan moest betalen, maar omdat wij voor haar verjaardag een abonement afsloten zij de gehele tijd dat ons abonement geldig was gratis mee naar binnen kon. Dit omdat het anders erg lastig was als in 1 gezin de abonementen ongelijk zouden lopen. Op de oude website van dierenpark emmen stond dit ook zo beschreven.

Nu word er gezegd door wildlands dat mijn dochter niet op ons abonement mee naar binnen mag maar een eigen abonement moet afsluiten, dit is ons anders mondeling toegezegd en de oude website is uit de lucht.

Ook ons zoontje is onlangs 3 geworden, wij zouden dus voor hem ook een abonement moeten aanschaffen die verschillend loopt met die van ons en onze oudste dochter.

Dit zou betekenen dat er in 1 gezin 3 verschillende abonement datums zouden zijn, lekker onlogisch toch?

Verschillende keren contact gehad met wildlands medewerkers, de ene geeft toe dat dit in het oude dierenpark gezegd werd de andere zegt van niets te weten.

Ons abonement loopt nog een paar maand, het lijkt mij logisch dat mijn kinderen tot die tijd op ons abonement mee mogen en dat wij daarna voor het hele gezin (5) een nieuw abonement aanschaffen.

meest passende oplossing dat al onze kinderen mee mogen op het huidig abonement en met de modelinge toestemming wat gegeven is in 2014 door de medewerker. Dan kunnen wij de volgende keer voor 5 personen een abonement afsluiten die gelijk loopt.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wildlands over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door manfr2