Klacht: ABNAMRO achterstand

op 25 januari 2014 over Lindorff in de categorie Incassobureaus

Doordat mijn financiele situatie is veranderd, kan ik de maandelijkse inlossing van €300,- niet betalen. Vanaf april/mei moet dit weer wel lukken. Heb met een financiele man van de ABNAMRO naar mijn financiele plan gekeken en hij stelde voor mij door te sturen naar Lindorff omdat daar goede afspraken mee te maken zijn. En jawel, na nogmaals mijn in en uitkomsten op te sturen komt Lindorff met de verplichting van maandelijks €350,- in te lossen. In plaats van omlaag is mijn termijn verhoogt. Natuurlijk, op papier zal het best lukken mits ik dan mijn huur maar achterwege laat of andere betalingen?? Wat voor mensen werken er bij deze organisatie, heeft clown Bassie mijn contract bekeken en beoordeeld?

Een tijdelijke verlaging van mijn maandelijkse termijn, voorstel €100,- en vanaf mei wil ik dan wel weer €300,- of zelfs €350,- betalen, dit kan dan ook zonder bij andere bedrijven op een achterstand te komen....

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lindorff over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lindorff in behandeling genomen

Heeft op 29 januari 2014 om 13:42 geantwoord

Jullie spreken over oplossingen,..... Lindorff blijft stug in het niet bieden van een oplossing. €350,- en anders eisen zij de openstaande schuld in 1 keer op. Kan me beter failliet laten verklaren een coulante oplossing voor 3 maanden kunnen zij niet bieden!

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lindorff een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lindorff

Heeft op 29 januari 2014 om 14:01 geantwoord

Deze klacht is door Lindorff afgehandeld. Klager heeft op 29 januari 2014 een e-mailbericht ontvangen met uitleg over het besluit met betrekking tot de betalingsregeling.

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Lindorff beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Pat11