Klacht: Abbonoment zonder toestemming

op 21 augustus 2017 over DirectWonen in de categorie Woningcorporaties

Ik heb in april een prenium account genomen voor zoals daar stond 2 weken omdat ik wilde reageeren voor een kamer.
Nou in mei werd er geld afgeschreven en in juni en juli wilde ze dat ook doen dat heb ik niet geaccepteerd en kreeg ik later een mail dat ik het moest betalen anders werd er meer geld geïncasseerd.
Dat is wel raar want ik nam een prenium voor 2 weken en zit nu aan een abbonoment waar ik niet om heb gevraagd en geen mail over heb ontvangen met daar in toestemming aan mij.
Ik krijg later een mail dat mijn account was gedeactiveerd was omdat ik niet had betaald en toen ik betaalde hebben ze het gewoon weer verlengd zonder toestemming van mij nou heb ik het daarna zelf gedeactiveerd en wilde ze vandaag weer geld afschrijven in heb nu de incasso geblokkeerd omdat ik nooit gevraagd hebt om een maandelijks abbonoment maar ik alleen die 2 weken wilde!
Nu kan ik ze alleen maar via de mail bereiken omdat ze geen telefoon nummer hebben.
Ik ga nu contact leggen met de consumentenbond of dit wel allemaal zomaar mag.

Als ik gewoon me geld terug krijg aangezien ik nooit om een abbonoment heb gevraagd en nooit een mail heb gehad of überhaupt toestemming is gevraagd aan mij voor het verlengen

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DirectWonen over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door E Kleinwold