Klacht: abbonnement

op 11 augustus 2017 over Mikrogids in de categorie Magazines

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste mensen wij zijn voor enkele maanden a 10 euro op micro gids geabonneerd geweest dat hebben we in Februari 2016 opgezegd ,een paar weken erna hebben we de gids ook niet meer ontvangen.Tot mijn verbazing kregen we gisteren een rekening van jullie om 60 euro te betalen om dat we het abonnement niet zouden hebben opgezegd.
Ik wil jullie laten weten dat dat wel degelijk is gebeurd en wij ook niks meer van u hebben ontvangen .
Zou u de adminiestratie van jullie eens goed willen nakijken want ergens is iets mis gegaan maar niet bij ons .de mail waar jullie het gestuurd hebben is vansundertjacques@gmail.com bvd mia van sundert

Gewenste Oplossing:

wij zouden tevreden zijn als dit opgelost wordt

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Mikrogids over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door mia bessems