Klacht: Abbonement opgezegd

op 11 november 2016 over Huurwoningen.nl in de categorie Websites - Woningen

Ik heb mijn abbonement maanden geleden al opgezegd, maar ze blijven er maandelijks geld afhalen… ik kan me niet eens herinneren dat ik me voor zoiets in heb geschreven.

Tevreden wanneer hij eindelijk is word opgezegd!!

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningen.nl in behandeling genomen

Bericht van Huurwoningen.nl

9 maanden geleden - Beste Pieter, Op 21 maart jl. is er een account aangemaakt op Huurwoningen.nl en het account is uitgeschreven op 11 november. Eind oktober heeft de laatste incasso plaatsgevonden, echter heeft u nog wel een factuur openstaan van een gestorneerde incasso. Dit betreft rekeningnummer: 2016822001316276. Wij zien de betaling graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Ashley Zuijdendorp

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningen.nl

Heeft op 12 mei 2017 om 10:44 geantwoord

Beste lezer,

Deze klacht is enige tijd geleden door Huurwoningen.nl in behandeling genomen en opgelost. Wanneer u vragen heeft kunt u onze klantenservice elke werkdag telefonisch, per mail of via whats'app bereiken. We zullen u dan helpen en samen met zoeken naar een passende oplossing.

We wensen u een prettige dag!

Maaike
Huurwoningen.nl

Alle klachten die gemeld zijn door PieterVe