Klacht: Abbonement

op 20 juli 2019 over Ouders van Nu in de categorie Magazines

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Donderdag 18.07.2019 ben ik gebeld voor een eenmalig actie voor 4 mnd4 oplages van ouders van nu voor 17,95. En ook een pas van eenmalig 7,50 die korting zou geven in verschillende winkels. Ik heb toen telefonisch ja gezegd en gevraagd om te betalen via acceptgiro. De dag zelf kreeg ik meteen een bevestigingsmail.
Ik heb vrijdag 19.07 teruggebeld dat ik er toch vanaf zie. Dit valt binnen de 14 dagen opzegtermijn. Waarop de medewerker vroeg waarom? En mijn reden niet scheen te begrepen, vond hij niet goed genoeg. Maar hij bevestigde dat ik was uitgeschreven. Ik vroeg om een bevestiging en deze heb ik niet ontvangen.

Ze zijn telefonisch niet tot nauwelijks te bereiken en klantonvriendelijk aan de telefoon wanneer je tegenwoord bied of teveel vragen stelt.

Gewenste Oplossing:

Ik wil van mij abbonement af.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ouders van Nu

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ouders van Nu nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Suraya01