Klacht: Aanwijzing plaats bij dolfijnenshow

op 23 juli 2017 over Dolfinarium in de categorie Attractiepark

Ik heb een hartoperatie ondergaan. uw medewerkers bij de dolfijnen
Show stuurde mij naar de bovenste rij. het vak er naast had hij nog niet vrijgegeven en de invalide plekken waren leeg. ik heb hem gevraagd of ik op een lage rij van de invalideplek mocht zitten, nadat ik uitgelegd had dat ik moeilijk trap kon lopen na mijn hartoperatie. ik kreeg te horen dat ik kon lopen dus op wel op de bovenste rij kon komen volgens hem. hij liet mij geen keus en ben ondersteund door mijn vrouw boven gekomen.
Maar wat mij het meest verbaast en boos heeft gemaakt toen alle stoelen bezet waren, mochten de laatkomers op de invaliden plekken plaats nemen. schande vind ik dit.
ps hoe kan ik uw personeel laten zien dat ik hartpatiënt ben ook mijn litteken is niet overtuigend

3 vrijkaarten. Wij waren met ons 3-en. Doordat ik bij de dolfijnenshow boven moest zitten, (de show begon vlak na ons binnenkomst, dus eerst daarheen gegaan) door het traplopen heb ik weinig tot niets van het park gezien omdat ik daar de puf niet meer voor had. Laat invaliden bij de kassa een kaart ophalen als bewijs. Want niet iedere invalide persoon zit in een rolstoel

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dolfinarium over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Garlan