Klacht: aanvulling op ref. 533871 die ten onrechte status “opgelost” kreeg

op 08 augustus 2016 over Montel in de categorie Lederwaren

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Behalve de uitvoerig beschreven acuut (niet na verloop van tijd als gevolg van normaal gebruik) ontstane plooivorming laat nu ook in de rugleuning het binnenwerk zich horen. Als je opstaat of naar voren komt blijft van de rug van de bank heel even de stof en een daarachter zittende klevende laag aan je rug plakken. Dat voel je en dat hoor je zelfs.
Dat hoort niet.

Gewenste Oplossing:

Wij zijn alleen tevreden
1 als de bank goed zit en na de zit er ook weer goed uitziet
2 als u "1" garandeert. Dat wil zeggen dat geen plooivorming mag ontstaan bij normaal gebruik in de eerste 24 maanden na levering

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Montel over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Montel in behandeling genomen

Bericht van Montel

2 maanden geleden - Beste heer/mevrouw de Man, Bedankt voor uw bericht. Vanwege uw melding is uw bank opgehaald voor herstel in onze werkplaats. De datum om de bank retour te leveren zal nog worden afgesproken met u. Met vriendelijke groet, Julia - Webcare Montèl

Alle klachten die gemeld zijn door Ljmdeman