Klacht: aanvraag Strato die ik niet heb aangevraagd !

Yves98 op 12 oktober 2017 over Strato in de categorie Websites - Building en Hosting

Ik wilde voor 1 maand een VPS en daar zit ik nu al bijna 1 jaar aan vast. Ik heb een paar keer niet betaald, omdat er geen geld op de rekening stond. Dus ik kreeg een aanmaning en de website werd geblokkeerd. Zegge en schrijven heb ik de website slechts 1 dag gebruikt. Nu vandaag 12 oktober krijg ik een mail van Strato dat zij mij bedanken voor een aanvraag die ik overigens helemaal niet heb aangevraagd, omdat ik mijn buik vol heb van Strato en zal dit bedrijf niemand aanbevelen. Maar dat terzijde…. Volgens de mail is mijn site weer online….Ik ga overigens niet inloggen bij Strato, want anders kunnen zij zeggen : ja hoor kijk….u heeft ingelogd op 12 oktober…. En…..bij de bank heb ik Strato geblokkeerd, zodat zij er sws geen geld kunnen afboeken. Al met al wil ik van hele Strato af ! Kunnen jullie mij helpen ?

Ik wil dus niets te maken hebben met de aanvraag die ik niet heb gedaan. En het geld wat ik nu betaald heb terug, want ik had voor 1 maand aangevraagd vorig jaar december.... En daarna nooit meer wat met Strato te maken hebben.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Strato

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Strato in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Strato een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Strato

Heeft op 13 oktober 2017 om 11:54 geantwoord

Ik heb gezien dat u reeds een mail van ons heeft ontvangen waarin de situatie vanaf de kant van Strato wordt belicht. U kunt hier verder op reageren. Ik neem aan dat hiermee de situatie wordt opgeheldert. Mocht u dus verder opmerkingen willen plaatsen dan graag als reactie op de mail.

Alle klachten die gemeld zijn door