Klacht: Aanvraag Extraneus

op 29 juni 2017 over Capabel Onderwijs Groep in de categorie Universiteiten & Hogescholen

Je doet zo je best en hebt bijna alles gehaald. En dan wordt je zo aan de kant gezet!?

Door gezondheidsproblemen kon ik minder tijd als gepland besteden aan mijn opleiding.
Nu ben ik weer een paar maanden gefocust aan de slag met mijn opleiding, krijg ik een brief thuis gestuurd van capabel dat ze mij uit gaan schrijven en ik een extraneus moet aanvragen indien ik door wil gaan.

Dit heb ik toen aangevraagd. Ik hoef nog maar enkele examens te maken en ben dan klaar. Krijg ik een mail waarin staat dat de extraneus aanvraag wordt afgewezen, omdat ik niet voldoe aan de criteria, waarover tot nu toe nog NOOIT is gesproken?! Dat je persé moet voldoen aan het volgende;
– 4 van de 7 portfolio’s voldoende hebben.
– 50% van de voortgangstoetsen behaald hebben.
– Maximaal 4 keer een toets gemaakt hebben.
– Geen betalingsachterstand hebben.
En dat ze heel streng zijn met de extraneus aanvragen.

De docent die ik heel het schooljaar had is opeens uit het niets met pensioen gegaan en heeft alles overgelaten aan een ander docent waar je helemaal niks van hoort.

Dit is gewoon belachelijk! Ik wil geen restitutie of iets anders hebben, ik wil gewoon fatsoenlijk door met mijn opleiding en mijn diploma behalen.

Toestemming krijgen gewoon door te kunnen gaan met de opleiding en mijn diploma behalen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Capabel Onderwijs Groep

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Capabel Onderwijs Groep nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mspit2