Klacht: Aanschaf stoel kappa

op 08 maart 2017 over Montel in de categorie Lederwaren

Eindelijk na een leertijd van 12 weken kregen wij onze model kappa stoel met accu.

Bij aflevering meteen accu geladen, geen enkele beschrijving of toelichting die we erbij kregen,dus stekker in stopcontact dan maar.Na een paar uur zat er nog geen beweging in de stoel.Contact met Montel (moeizaam lang wachten natuurlijk aan de telefoon) 2 weken later op zaterdag kwam er een bericht van een servicebedrijf en werd er geconstateerd dat de accu kapot was. Nieuwe accu duurt 5 weken dus nu dan 19 weken . Vooraleer we misschien op onze stoel kunnen zitten. Gebruik gemaakt via mail van de herroeping-prpefzittermijn, doch geen enkele reactie van Montel oftewel de Mandemakers Groep.

Wij zouden tevreden zijn als de stoel wordt opgehaald en wij een nieuwe stoel zouden krijgen die we meteen kunnen gebruiken.relaxfauteuil kost ÔéČ1449,00 of een bedrag terug ter compensatie

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Montel over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Montel in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Mevr schellekens

8 maanden geleden - Klacht wordt behandeld maar daar kan ik echt niets mee als er geen contact wordt opgenomen na bellen en mailen.

Reactie van de melder van de klacht Mevr schellekens

8 maanden geleden - Zie boven klacht wordt behandeld krijg je dan te lezen maar verder hoor ik niets meer.De 14 dagen proefzitten zijn inmiddels wel voorbij maar geen enkele reactie van Montel oftewel de Mandemakers groep. Misschien via een consumentenprogramma dat je dan meer succes hebt!!

Reactie van de melder van de klacht Mevr schellekens

7 maanden geleden - Eindelijk vandaag een pakketje per post. Zou dat dan de nieuwe accu zijn ­čś│Helaas verkeerd. Het is een stekker voor in de stoel waar we niets mee kunnen. Meteen weer naar de Servicedienst bellen en ja hoor we sturen weer een monteur langs. SAN zijn we weer 2 weken verder wellicht en kunnen we nog langer naar onze stoel kijken. Montel geeft ook niet thuis minutenlang wachten aan de telefoon tot je het beu bent en helaas wij kunnen verder niets voor u doen. U kunt onze Servicedienst bellen. Wat een bedrijf toch dat Montel oftewel DMG Waalwijk

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Montel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Montel

Heeft op 05 mei 2017 om 18:00 geantwoord

Beste Mevrouw Schellekens,

Ik zie dat uw klacht is opgelost, ik hoop dat alles naar wens is nu. Excuses voor het ongemak, dit is zeker niet onze bedoeling geweest en ik hoop dat u inmiddels veel plezier heeft van uw stoel. Mochten er nog vragen zijn dan hoor ik deze graag.

Julia - Webcare Mont├Ęl

Alle klachten die gemeld zijn door Mevr schellekens