Klacht: Aanpassing smaak

op 19 februari 2018 over Nestlé in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Met veel smaak genoot ik van de praktische Espresso zakjes.
Helaas is zowel de naam, verpakking als de smaak intussen aangepast. Hoeveel lekkerder kon de koffie nu nog worden??? Uiteraard is het product daardoor duurder maar beslist niet lekkerder.
Ik maakte er flink reclame voor……..De smaak was idd net alsof vers in een Italiaanse espresso bar was bereid. Helaas ik kan er maar niet aan wennen. De koffie is niet lekkerder en lost ook niet meer zo goed op als voorheen. Als de koffie even staat krijgt het zelfs een vieze smaak.

De oude vertrouwde smaak terug die ook zo goed oplost en zijn heerlijke smaak blijft behouden.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nestlé

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nestlé nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Nestlé in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nestlé een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nestlé

Heeft op 10 april 2018 om 09:53 geantwoord

Beste Hubert,

Wat leuk om te horen dat jij enthousiast bent over de NESCAFÉ Espresso. We hebben naar je geluisterd, goed nagedacht en het product weer terug gebracht op de markt.

Vanaf maandag 19 februari zijn onze NESCAFÉ Espresso sticks weer verkrijgbaar bij Albert Heijn en Jumbo, daarna zullen andere supermarkten volgen. De glazen potten komen ook weer terug in het assortiment. Helaas heb ik nog geen verkoopdatum.

Contact
Heb je nog andere vragen of wil je contact Mail ons dan gerust. Je kunt ook bellen of een bericht sturen via de Nescafé-Facebookpagina. Wij helpen je graag.

Melissa van Nestlé Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door hubert luymes