Klacht: Aanmaningskoste

op 28 juni 2017 over Pabo in de categorie Internetshops - Erotiek

Beste, ik heb paar keer besteld bij pabo. Maar ik heb paar producten geretourneerd. Dus ik heb dan een mail gestuurd naar de klantendienst om te vragen voor een overzicht want ik heb een deel met voucherbon betaald. Ik heb hier geen antwoord op gehad en na 20 dagen heb ik een mail ontvangen dat ik 8 euro administratiekosten moest betalen. Ik heb dan hun terug antwoord dat ik geen overzicht had en dat ik niet wist hoeveel ik nog moest betalen. Ik heb ondertussen het bedrag betaald zonder administratiekosten. Maar dit vind ik niet kunnen! Als zij geen antwoord geven op mijn mail, dan kan ik niet weten hoeveel er nog openstaat. Ik heb wel een mail ontvangen van retour maar daar vond ik niks duidelijk, terwijl ik ook een voucherbon had van een waarde 20 euro die ik niet heb gebruikt omdat dit niet goed duidelijk was in de mail. Dus daarom heb ik daarop geantwoord voor een overzicht.

Indien de administratiekosten geannuleerd wordt en de voucherbon terug een maand geldig is.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Pabo over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Pabo in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pabo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Pabo

Heeft op 29 juni 2017 om 10:49 geantwoord

Donderdag 29 juni hebben wij telefonisch contact gehad met de auteur van deze klacht. In dit telefoongesprek is afgesproken dat enkel de factuurkosten overgemaakt kunnen worden. De aanmaningskosten zullen wij afboeken.
De auteur gaf aan dat het bedrag van €6,11 inmiddels al betaald is. Na ontvangst van dit bedrag zal er geen openstaand saldo meer zijn.
Hiermee zal het probleem opgelost zijn.

Darshana
Webcare team

Alle klachten die gemeld zijn door Kkkayyy