Klacht: Aanmaningen tot betaling

op 09 november 2013 over MKBusiness in de categorie Incassobureaus

Na telefonisch aandringen van Elderzzz wordt mij een hotelkaart opgestuurd.Deze stuur ik terug naar het adres in Antwerpen. Op 18 oktober krijg ik per mail een herinnering om 99,95 euro te betalen. Ik ontving echter nooit een factuur en tekende nooit een contract of brief. Op 29 oktober per post en per mail een laatste herinnering met dreiging voor incassokosten van 40 euro. Op 8 november een nieuwe aanmaning betaling hotelbon voor 139;95 euro en dreiging met gerechtskosten.

Stopzetting en annulering.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MKBusiness

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MKBusiness nog niet in behandeling is genomen.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MKBusiness in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MKBusiness een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MKBusiness

Heeft op 14 juni 2016 om 12:22 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

In goede orde ontvingen wij u klacht.

Aangezien wij voor de meerdere opdrachtgevers incasseren, zou ik graag van u vernemen voor welk bedrijf er van uw rekening is geïncasseerd.

Alvorens er geïncasseerd wordt krijgt u van u bank een vooraankondiging, hierop staat vermeldt voor welk bedrijf er geïncasseerd zal gaan worden.

Vertrouwende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben verblijf ik,

MKBusiness

Alle klachten die gemeld zijn door jefbond