Klacht: aanmaningen benelux korting

op 15 februari 2018 over Direct Solutions in de categorie Incassobureaus

Ik ben gebeld door Direct Solutions bv. Ik zou een rekening niet betaald hebben van Benelux Korting. Geen idee waar dit over gaat. Er wordt erg makkelijk gezegd dat de betalingsherinneringen misschien in de spambox terecht gekomen zijn en dat ik zelf verantwoordelijk ben voor de spambox. Er volgt een heel pleidooi dat ik betalen moet, anders komt de deurwaarder langs. Er wordt direct een mail gestuurd dat ik betalen moet. Het bedrag is opgelopen tot € 182,40 en ik moet binnen 2dagen betalen. Ik heb email Direct Solutions beantwoord en gevraagd om originele factuur, de overeenkomst en email herinneringen (daar direct solutions aangeeft dat niets schriftelijk is gegaan, maar alles per mail en ik nooit iets heb gezien hiervan). Niets gehoord van Direct Solutions, dus zelf maar weer gebeld. Direct Solutions geeft nu aan dat zij alleen verantwoordelijk zijn voor de het telefoontje en de email, verder moet ik het maar uitzoeken met Benelux Korting, maar die is nergens te vinden. Dan moet ik maar de deurwaarder afwachten, die zal de documenten wel in zijn dossier hebben. Maar gelijk de bedreiging erachter aan, dat als ik dat afwacht er € 400,= extra kosten bij komen. En als voor de rechter komt de proceskosten.

Als dergelijke bedrijven aangepakt worden.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Direct Solutions

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Direct Solutions nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door taurito