Klacht: Aanmaning van PRO FINANCIAL LTD-VIABUY

op 07 juni 2016 over Intrum Justitia in de categorie Incassobureaus

Ik ben ook misleid door VIABUY Prepaid creditcard. Nadat ik mijn gegevens had ingevuld, ontving ik ook een Prepaid Card. Nu blijkt dat ondanks je de kaart niet activeert je eerst € 89,70- moet betalen . Meteen werd bij mij ook (net als bij Ilahi van wie deze oorspronkelijke klacht is geweest) een incasso bureau er boven op gezet. Er staat nergens aan de voorkant dat je dit bedrag moet betalen (bij de aanvraag). Ik heb meteen contact met VIABUY en incassobureau opgenomen dat ik geen gebruik wil maken van hun diensten maar beide organisaties blijven erbij dat ik dat geld moet betalen. Intussen is het opgelopen naar € 134,19- Via de website heb ik 4 bezwaarschriften naar Intrum Justitia gestuurd. Volgens hun hebben zij deze bezwaarschriften ook niet ontvangen.
Dus precies de zelfde situatie.

Als het dossier bij Intrum Justitia ingetrokken wordt door VIABUY en VIABUY de inschrijving ongedaan maakt. VIABUY heeft in een eerdere telefooncontact kenbaar gemaakt dat ik eerst het bedrag bij Intrum Justitia moet voldoen. Ik ben hier niet mee eens. Waarom moet ik dat bedrag betalen als ik geen gebruik heb gemaakt en wil maken van de diensten van VIABUY.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Intrum Justitia over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Intrum Justitia in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Intrum Justitia een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Intrum Justitia

Heeft op 13 juni 2016 om 14:29 geantwoord

Heeft op 17 juni 2016 om 23:10 geantwoord

Mijn oplossing was; dat het dossier bij Intrum Justitia ingetrokken wordt door VIABUY en VIABUY de inschrijving ongedaan maakt.
Maar Intrum Justitia blijft volhouden dat ik moet betalen.
Dit slaat nergens op!
Dus mijn klacht is nog steeds niet opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door aaayhan