Klacht: Aanmaning parkeerbelasting

op 08 februari 2018 over Gemeente - Rotterdam in de categorie Gemeente

Ik heb een brief met parkeerbelasting ontvangen die niet klopt.
Het merk auto en kenteken klopt niet. Ik dacht de eerste keer dat ik de brief had ontvangen,het een vergissing was van de gemeente.En dat de gemeente het vanzelf zouden corrigeren.Vervolgens heb ik voor de tweede keer op 30 januari 2018 nog een brief ontvangen met een aanmaning. Na dit dacht ik even bellen met de gemeente.Daar kreeg ik vandaag te horen dat ik laat heb gereageerd en een bezwaarschrift moet schrijven.

Ik ben tevreden als het niet zo moeilijk voor mij was gemaakt.Omdat ik ben een alleenstaande moeder met twee school gaande kinderen en daar naast werk ik als een invalkracht in zorg.Ik heb zelf een hoop te doen en te regelen in mijn dagelijkse leven. En de gemeente vindt niet genoeg dat ik bel om door te geven dat er fout is gemaakt onder mijn persoonlijke gegevens. Echt vind ik behoorlijke moeilijk om een bezwaarschrift te schrijven voor een fout die niet door mij is gemaakt en dat er geen rekening wordt gehouden met de situatie van iemand.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gemeente - Rotterdam

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gemeente - Rotterdam nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Fakiha