Klacht: Aanmaning maar nooit ingeschreven

op 12 april 2016 over Huurwoningen.nl in de categorie Websites - Woningen

Net zoals Rowan , heb ik hetzelfde, ik schijn me ingeschreven te hebben op een huurwoning site dat kosten met zich meebrengt. Dit is absoluut niet het geval. Dit weet ik omdat ik al jaren sta ingeschreven bij woningnet en via hun een leuk appartement huur sinds vorig jaar en ik me nooit in laat met dat soort betaalsites.

Nu krijg ik dus aanmaningen in mijn mail van iets waar ik nog nooit gebruik van heb gemaakt
En wordt er niet gereageerd op mijn mails. Ik ben niet van plan te betalen voor iets dat ik nooit ben aangegaan. Erg slecht dit!

Als het bedrag ingetrokken wordt

Bericht van Huurwoningen.nl

1 jaar geleden - Geachte heer, Vandaag hebben wij getracht u telefonisch te bereiken. Echter kregen wij geen geen gehoor. Kunt u ons aangeven op welk tijdstip u tijdens kantooruren bereikbaar bent? Wij zullen het dan nogmaals proberen. U mag ook zelf contact opnemen met onze klantenservice via info@huurwoningen.nl of telefonisch op het telefoonnummer 0900-4002090. Met vriendelijke groet, Klantenservice Huurwoningen.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningen.nl in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningen.nl

Heeft op 25 juli 2016 om 12:19 geantwoord

Geachte heer,

Klantenservice Huurwoningen.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Petervisch