Klacht: Aanmaning factuur uit 2016

op 20 december 2017 over Direct Solutions in de categorie Incassobureaus

Ik werd zojuist 20-12-2017 gebeld door een medewerker van Direct Solutions. Dat ik iets met vliegtickets en hotelovernachtingen in 2016 niet betaald zou hebben en dat ze er opnames van zouden hebben. Of ik even € 184,40 wil overmaken want dat is wat er nu open staat. Ik heb al gezegd kom maar met bewijzen van de opname.
De bank zou mijn automatische incasso terug gedraaid hebben volgens hun. Nou daar krijg je wel bericht van.

Refererend aan ons telefoongesprek van 20-12-2017 bevestigen wij de gemaakte afspraken met betrekking tot de openstaande posten:

De betalingstermijn van factuurnummer 1E5140922 is inmiddels ruimschoots verstreken. Het openstaande bedrag van € 182,40 zal uiterlijk 27-12-2017 door u op onze rekening NL02ABNA0245598413 t.n.v. Direct Solutions B.V. zijn bijgeschreven.

Als uw betaling wederom uitblijft binnen de bovengenoemde termijn, zijn wij genoodzaakt de vordering definitief uit handen te geven aan onze incasso afdeling. Wij verwijzen hierbij naar onze algemene voorwaarden.

Zonder omgaand schriftelijk tegenbericht uwerzijds gaan wij ervan uit het bovenstaande correct te hebben verwoord.

Direct Solutions B.V.

Dit is wat ik via de mail kreeg. Schrok er wel van. Niks gevonden in de mail en bij de bank ook niet.
Gewoon belachelijk om mensen op deze manier op te lichten.

Wanneer dit stopt. Het is te gek voor woorden.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Direct Solutions

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Direct Solutions nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Pkuiper77