Klacht: aanmaning en incasso

op 18 februari 2018 over Abonnementenland in de categorie Tijdschriften

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ontving een factuur van diensten op mijn adres, geleverd aan mijn voorganger van het bedrijf. Factuur is van juli 2016, ik heb het bedrijf overgenomen in januari 2017. Herhaaldelijk contact opgenomen met VMB press, onderdeel van Abbonnementenland. Krijg geen bericht terug, maar wel brief van incassobureau Brynhild.

Gewenste Oplossing:

Factuur moet worden ingetrokken en ik wil niet langer door dit bedrijf worden lastig gevallen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Abonnementenland

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Abonnementenland in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Abonnementenland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Abonnementenland

Heeft op 20 februari 2018 om 11:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Wij verzoeken u contact op te nemen met info@vmbpress.nl
Zij kunnen u verder helpen met uw klacht.
De klantenservice van Abonnementenland kan u hierbij niet helpen.

Met vriendelijke groet,
Abonnementenland.

Alle klachten die gemeld zijn door RS warnsveld