Klacht: aanmaning

op 21 december 2012 over Lindorff in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

in juli heb ik mijn KPN mobiel internet opgezegd ( reden per april vaste aansluiting bij KPN, volgens de verkoper kon dat per dag, Geen bevestiging en of rekening of aanmaning van KPN ontvangen . Enige maanden later een factuur van Lindorf van 60 euro (nota kpn 20 euro) maar eens gebeld met deze grappenmakers , moet je maar even schijven dus 2x een mail gestuurd maar geen inhoudelijke reactie wel herinneringen en sommaties, Leest lindorff soms geen mail?

Gewenste Oplossing:

Informeer bij KPN waarom geen bevestiging cq rekening of aanmaning verstuurd. Juridisch is KPN dit verplicht. Graag inhoudelijk reageren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lindorff in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lindorff een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lindorff

Heeft op 21 december 2012 om 13:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Deze klacht is door Lindorff afgehandeld. Klager heeft een kopie van de factuur ontvangen en uitleg over de opzegtermijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Lindorff beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door lomax123