Klacht: aanmaning ???

op 01 september 2016 over Intrum Justitia in de categorie Incassobureaus

hebben aanmaning gekregen van niet ontvangen facturen .

Aanmaning

Betalen voor:
Eneco Holding N.V.
07-12-2015

Geachte info@decoratieverplancke.be,
Eneco Holding N.V. heeft de vordering op u met referentie 21280148333618926538 aan ons overgedragen. Aangezien de betalingstermijn(en) verstreken is (zijn) brengen wij u buitengerechtelijke kosten in rekening.

Hoe is uw vordering opgebouwd?
Openstaande vordering € 130,00
Incassokosten € 54,00
Rente € 0,00
Betaald € 0,00
Totaal € 184,00

Betaal voor 01-09-2016
U kunt eenvoudig en veilig via uw eigen bank betalen doormiddel van bankoverschrijving. Wilt u een overzicht van de volgende periodieke aanmaningen? Klik hiervoor op de afbeelding van de laptop in deze e-mail. Blijft betaling uit,dan zijn wij genoodzaakt onze client te adviseren om over te gaan tot het opstarten van een gerechtlijke procedure. De kosten die hieruit voortvloeien zullen geheel voor uw rekening komen.
Download factuur

Onderaan in deze mail vind u de gegevens om de bankoverschrijving te voldoen.

Vragen
Wij gaan ervan uit dat de e-mail helder is en zien uw betaling tegemoet. Als u het er niet mee eens bent kunt u in bezwaar gaan en het geld terugvorderen. Hiervoor dient u het bedrag eerst te betalen

Intrum Justitia

NL55 ABNA 0465 6610 68
Ten name van
St. Derdengelden Intrum Justitia

Wat is er van waar ??
laatste factuur van ENECO dateerd van 09/2014 en 3 erop volgende kredietnota’s ..
mvg
Verplancke josé

een origineel factuur , ten minste

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Intrum Justitia over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Intrum Justitia in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Intrum Justitia een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Intrum Justitia

Heeft op 03 september 2016 om 14:51 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door verplancke jose