Klacht: aanmaning

op 09 maart 2015 over MKBusiness in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Betreft een hotelcheque die me toegezonden werd na een telefonisch gesprek. Had de betaling over het hoofd gezien, kreeg een herinnering die ik betaald heb binnen de gestelde termijn van 14 dagen. Na 15 dagen ontving ik van MKBusiness een aanmaning om een bedrag te betalen, verhoogd met 70 €. In mijn dossier dat ik kan raadplegen staat de betaling vermeld. Mijn inziens is deze aanmaning ten onrechte verstuurd en zal dan ook het vermelde bedrag niet betalen. Heb een mail gestuurd, maar zonder gevolg.

Gewenste Oplossing:

Graag werd ik vrijgesteld van betaling van de extra kosten daar ik tijdig mijn factuur betaald heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MKBusiness

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MKBusiness nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MKBusiness in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MKBusiness een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MKBusiness

Heeft op 14 juni 2016 om 11:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Wij vinden het erg vervelend om te vernemen dat u vindt dat er onterecht gelden van uw rekening zijn afgeschreven. Wij baseren onze informatie op hetgeen onze opdrachtgevers aanleveren.

Graag wil ik u verzoeken om met inhoudelijke vragen, klachten of opmerking contact op te nemen met onze opdrachtgever.
.

Alle klachten die gemeld zijn door J De Coster