Klacht: aanmaning

op 09 maart 2015 over MKBusiness in de categorie Incassobureaus

Betreft een hotelcheque die me toegezonden werd na een telefonisch gesprek. Had de betaling over het hoofd gezien, kreeg een herinnering die ik betaald heb binnen de gestelde termijn van 14 dagen. Na 15 dagen ontving ik van MKBusiness een aanmaning om een bedrag te betalen, verhoogd met 70 €. In mijn dossier dat ik kan raadplegen staat de betaling vermeld. Mijn inziens is deze aanmaning ten onrechte verstuurd en zal dan ook het vermelde bedrag niet betalen. Heb een mail gestuurd, maar zonder gevolg.

Graag werd ik vrijgesteld van betaling van de extra kosten daar ik tijdig mijn factuur betaald heb.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MKBusiness

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MKBusiness nog niet in behandeling is genomen.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MKBusiness in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MKBusiness een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MKBusiness

Heeft op 14 juni 2016 om 11:03 geantwoord