Klacht: Aankondiging afschieten van 200 edelhertjes op 3 juli 2017

op 03 juli 2017 over NOS in de categorie Omroepen

Het nieuws van 3 juli 2017 liet ons weten dat er op 4 juli 200 hertjes worden “afgeschoten” zoals meneer het zelfde beschreef.

De reden werd ook erbij vermeld door uitdroging van planten waardoor er minder kruiden in de plant zit waardoor er minder vlinders zouden zijn.

Ik heb nog nooit zo’n onzin verhaal gehoord op het nieuws. Wat heb ik eraan om dat te weten. En ik denk dat er wel meerdere mensen zijn die het afschuwelijk vinden dat er om die reden 200 herten worden dood geschoten. En het was ook nog eens op de 1800 journaal waardoor kinderen dit gewoon te zien krijgen . En ze lieten van de NOS ook nog beelden zien van lieve hertjes .

Er werd ook nog eens gevraagd of ze het nu doen omdat er eventueel nog verschil te zien is tussen een baby hertje of een volwassenen.
Desbetreffende meneer zeI “nee! Want ze gaan zowel baby hertjes als volwassen hertjes afschieten ”

Ze kunnen dan toch ook meer bloemen planten zodat de vlinders gewoon komen????

Maar goed, bij deze dus mijn klacht over het NOS journaal van 3 juli.

Dat ze de hertjes laten leven !!!!!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NOS

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NOS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ikhouvandierendusookhertjes