Klacht: Aangifte van diefstal

op 08 juli 2016 over Telefuture in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Eerst bij de ontvangst van de factuur van Ziggomobiel ontdekte ik dat er geheel buiten mijn medeweten om € 39,- aan zgn. “Premium SMS Service 3338” in rekening was gebracht. Ziggo verwees mij naar Payinfo.nl om er achter te komen welke organisatie dit betreft. Via deze site het abonnement meteen stopgezet. Het betreft Submit Media BV die gebruik maakt van het betaalplatform “Telefuture”.
Hoe is dit in hemelsnaam mogelijk. Ik heb mij nergens voor aangemeld en ook geen toestemming voor automatische incasso gegeven. Kortom pure diefstal. Hier moet onmiddellijk een eind aan komen.

Gewenste Oplossing:

Alle onterechte kosten voor niet geleverde diensten crediteren en sluiten die tent!

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telefuture

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telefuture nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telefuture in behandeling genomen

Bericht van Telefuture

8 maanden geleden - Beste, Om uw vraag in behandeling te kunnen nemen verzoeken wij u het betreffende mobiele nummer aan ons door te geven. Met vriendelijke groet, Salessupport

Alle klachten die gemeld zijn door J.W. Migchels