Klacht: Aangifte van diefstal

op 08 juli 2016 over Telefuture in de categorie Incassobureaus

Eerst bij de ontvangst van de factuur van Ziggomobiel ontdekte ik dat er geheel buiten mijn medeweten om € 39,- aan zgn. “Premium SMS Service 3338” in rekening was gebracht. Ziggo verwees mij naar Payinfo.nl om er achter te komen welke organisatie dit betreft. Via deze site het abonnement meteen stopgezet. Het betreft Submit Media BV die gebruik maakt van het betaalplatform “Telefuture”.
Hoe is dit in hemelsnaam mogelijk. Ik heb mij nergens voor aangemeld en ook geen toestemming voor automatische incasso gegeven. Kortom pure diefstal. Hier moet onmiddellijk een eind aan komen.

Alle onterechte kosten voor niet geleverde diensten crediteren en sluiten die tent!

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telefuture

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telefuture nog niet in behandeling is genomen.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telefuture in behandeling genomen

Bericht van Telefuture

8 maanden geleden - Beste, Om uw vraag in behandeling te kunnen nemen verzoeken wij u het betreffende mobiele nummer aan ons door te geven. Met vriendelijke groet, Salessupport

Alle klachten die gemeld zijn door J.W. Migchels