Klacht: Aanbieding Volkswagen Inclusief niet berekend

op 16 januari 2014 over Parkline in de categorie Parkeren

Park-line komt de volgende belofte NIET na (ik citeer van de website van Volkswagen Inclusief): “Met Volkswagen Inclusief worden de normaal geldende inschrijfkosten van € 10,- niet in rekening gebracht. Bij het inschrijven heeft u de volgende keuzes: [1] Abonnement voor parkeren op straat – kosten: € 2,50 per maand, exclusief het parkeergeld volgens de ter plaatse geldende tarieven; [2] Parkeren op straat, zonder abonnement – kosten: het parkeergeld volgens de ter plaatse geldende tarieven + € 0,25 per actie (normaal tarief € 0,50 per actie).” (einde citaat).

Er worden mij namelijk zowel abonnementskosten berekend (terwijl ik voor de optie Parkeren op straat had gekozen) als transactiekosten à € 0,15 (terwijl ik ze dus zou moeten afkopen met een abonnement). Hier worden dus twee fouten gemaakt: verkeerde optie doorgevoerd en kosten berekenen die nooit van te voren kenbaar zijn gemaakt.

Park-line’s klantenservice erkent mijn klacht niet. Ze zeggen namelijk dat de € 10,- korting op inschrijfgeld enkel de aanbieding is.

Ik eis excuus en erkenning van de door Parkline gemaakte fouten. Ik eis al het betaalde abonnementsgeld terug.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Parkline

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Parkline nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door hvdhoven