Klacht: Aanbieding van slechts 1.- ontnomen door verkoper en verkocht aan collega

op 02 februari 2014 over Belcompany in de categorie Telecomwinkels

Ik heb de volgende mail gestuurd naar BelCompany betreft hun aanbieding waar ik er 2 van nodig heb:

‘Beste klantenservice,

Vandaag belde ik BelCompany Purmerend betreft een Bluetooth receiver. Deze waren afgeprijsd voor slechts 1.-

Jullie filiaal in Hoorn vertelde mij dat ik in Purmerend 2 stuks kon krijgen.

Ik belde voor de zekerheid met het filiaal om zo niet voor niks heen te gaan.

Ik vroeg of deze voorraadstand correct was waarop de verkoper positief reageerden.

Toen vroeg hij mij om een momentje waarna ik hem op de achtergrond hoorde zeggen: ‘Wil jij er zo eentje voor 1.-‘. Ik hoorde een Ja op de achtergrond en ineens was er slechts 1 voorradig..

Het gaat slechts om een accessoire, maar ik vind dit uiterst merkwaardig en ben dit niet gewend van BelCompany. Verkoper * heeft van mij een boze klant gemaakt. Ik ben ontzettend benieuwd naar uw reactie.

W****’

De klantenservice kon mij niet verder helpen: ‘Wij gaan alleen over online geplaatste bestellingen.’

Het artikel is niet meer te krijgen. Ik ben benieuwd wat Belcompany mij gaat bieden..

3 jaren geleden - Ik heb Belcompany een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Belcompany in behandeling genomen

Bericht van Belcompany

3 jaren geleden - Geachte klant, Waar heeft u deze aanbieding gezien? In principe verkopen wij geen Bluetooth receivers voor €1,- namelijk. En in welke winkel heeft dit plaats gehad? Met vriendelijke groet, BelCompany

Reactie van de melder van de klacht WR7

3 jaren geleden - Zoals vermeld in de tekst Purmerend.

Belcompany

Heeft op 12 februari 2014 om 09:33 geantwoord

Geachte klant,

Helaas betreft het hier een communicatie fout. De winkel medewerker had die ochtend de prijswijziging gezien en dit kenbaar gemaakt bij zijn collega’s en aangegeven dat hij er zelf ook 1 wilde kopen. Toen u vervolgens belde verifieerde de collega of hij er nog steeds een wilde kopen, omdat u ze anders beide mocht reserveren.

De bluetooth adapter is nu voor u bij een andere winkel besteld, zodra deze vandaag of morgen binnen is gekomen zal de winkel contact met u opnemen.

BelCompany

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Belcompany een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door WR7