Klacht: aanbieding van de volgende week toesturen

Bea Geitenkaas op 03 maart 2021 over De Lekkerste Kaas.nl in de categorie Internetshops - Voeding en dranken

Ik heb op woensdag voor 11 uur kaas besteld omdat er een leuke aanbieding was: 500g geitenkaas,500g schapenkaas, 500g rauwmelkse boeren kaas en een goudse kaas 500g. Ik krijg die week 2x een berichtje dat het druk is dus dat het langer gaat duren (ze maken reclame met voor 12 uur besteld de volgende dag in huis). Maandag heb ik een mailtje gestuurd hoe het zit met mijn bestelling want volgens postnl was het bij hun nog niet aangeboden. Woensdag of donderdag ontving ik een pakketje: met 4 stukken goudse kaas (ik eet eigenlijk nooit niet-rauwmelkse oftewel goudse gepasteuriseerde melk kaas.) Dus ik protesteer, ik mail, ik stuur het terug – op eigen kosten want aan terugsturen doen ze niet bij de lekkerste kaas. Ook niet als ze iets anders toesturen dan je besteld hebt! Dus ik heb gevraagd om de bestelde kaas te krijgen: niks hoor, als ik na een aantal dagen informeer of ze mijn pakketje hebben ontvangen krijg ik een stijf berichtje dat ze binnen 14 dagen het aankoop bedrag terugstorten! Nou dat is nog eens service!!!! Nooit meer kaas bij de lekkerste kaas.

Als ik de bestelde kaas krijg die nu toch al een stuk duurder is doordat ik de andere kaasbestelling op eigen kosten moest terugsturen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over De Lekkerste Kaas.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bea Geitenkaas