Klacht: Aan wensen van client wordt niet voldaan bij plaatsing blokhut

op 27 april 2017 over Spa Fonteyn te Uddel in de categorie Beauty & Wellness

Mijn klacht is dat De Fonteyn bij mijn aankoop alleen maar redeneert vanuit het bedrijfsbelang en geen oog heeft voor het belang van mij als klant.
Fonteyn vraagt van mij flexibiliteit omdat het bedrijf zich niet kan houden aan de datum van levering en doet vervolgens mijn vraag om aanpassing in het plaatsing-schema
af als ‘niet mogelijk vanwege grote drukte’.
Toelichting: Ik heb bij De Fonteyn medio januari een bestelling geplaatst voor een bedrag van € 15.000,00.
Voor dat bedrag zou er binnen 8 weken een blokhut geleverd en gebouwd worden.
De levering werd keer op keer uitgesteld, inmiddels zijn we 14 weken verder.
Ik heb in de contacten begrip getoond voor de problemen in de orderverwerking van De Fonteyn en er telkens bij gezegd dat ik vooral wil dat de plaatsing netjes geschiedt en in goed overleg.
Daarin werd mij toegezegd dat daar absoluut rekening mee gehouden zou worden en dat er ruimte ingebouwd zou worden om aan mijn wensen op het gebied van plaatsen van installaties zou worden voldaan.
Eind april kreeg ik te horen dat de blokhut begin mei in 2 dagen geplaatst gaat worden waarop ik gevraagd heb een week ruimte te laten tussen de eerste en de tweede dag van opbouw om mijn installateurs hun werk te laten doen.
Daarop kreeg ik per mail antwoord dat dat ‘niet mogelijk is vanwege grote drukte bij De Fonteyn’.

Ik ben tevreden als de blokhut, zoals toegezegd, geplaatst wordt in 2 dagen en er tussen dag 1 en dag 2 een week ruimte zit én er excuses aangeboden worden voor deze houding t.o.v. mij als klant.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spa Fonteyn te Uddel over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door wilbertkok