Via internet een een mooie ambiance vloerlamp gekocht. (adviesprijs ongeveer €600, dus dan verwacht je wel wat).
Kregen lamp echter niet fatsoenlijk aan de praat. Soms ging hij helemaal niet aan, som schakelt hij zichzelf automatisch uit. Gebeld met helpdesk en... Lees meer
Teveel betaald door kartel afspraken Philips Lees meer
philips 32pfl7603 tv valt tijdens het kijken steeds op onregelmatige tijd stippen spontaan uit.
Handmatig dient het toestel weer aangeschakeld te worden.
Zeer vervelend Lees meer
de energy lampen genie 3 w e14 135 Im a class warm white gaan heel vlug stuk, en veroorzaken ook nog kortsluiting in
korte tijd al 4 stuks verbruikt. erg duur 5.29 euro per stuk Lees meer
Vanmorgen klachten gebeld, lampje moet vervangen worden en wilde niet lukken in bijgeleverdboekje bracht geen oplossing. Klantenservice : kende de lamp niet, hoewel ik productnr gaf, eerst moet ik het opsturen, verder sturen ze niemand naar de klant toe... Lees meer
Wij hebben eind december een senseo sarista gekocht voor een behoorlijk bedrag en nu al, na 1,5 maand moet het apparaat ter reparatie verstuurd worden. Onacceptabel, mede omdat ik het apparaat nu weken kwijt ben en ik als klant maar... Lees meer
De box gaat na ongeveer 10 minuten aan te staan "zingen" oftewel de stem gaat trillen. Lees meer
Teveel betaald voor tv van Philips
Lees meer
Ik heb op 22 november 2012 een koffieapparaat gekocht die na 5 weken stuk ging. Opgestuurd naar e-care, vervolgens het apparaat 3 weken kwijt. Na retour binnen een week weer stuk met hetzelfde probleem. Nu blijkt dat je het apparaat... Lees meer
we hebben al de tweede koffieautomaat in de garantie periode van 2 jaar.
eerste ging na 7 maanden defect,we hebben een nieuwe gekregen .
na nog geen 4 maanden later weer defect.
mail gestuurd met klacht betreft koffieautomaat.antwoord binnen 5 werkdagen via de... Lees meer