in het nieuws was het bericht dat uw prijzen te hoog zijn geweest van eind 90' er jaren t/m 2006. In 2005/2006 hebben wij zo een apparaat gekocht, jammer dat u van dit soort praktijken gebruik maakt. Lees meer
Het apparaat geeft sinds kort nog maar een kwart kopje koffie.Uiteraard gebeurd zoiets als het app.net uit de garantie is.Ik heb op div.review sites echter gezien dat dit een bekend probleem is bij dit type,en dat Philips hiervan op de... Lees meer
Wij hebben de Senseo HD 7830 een tijdje naar alle tevredenheid.
Wij houden van een lekker bakje koffie dus daardoor ook een Senseo gekocht.
Wij hebben de Senseo regelmatig ontkalk en schoongehouden.
Helaas is de watertank nu niet goed meer. De... Lees meer
Ik heb indertijd ook zo'n tv gekocht 1996 en voel mij in de maling genomen door Philips.Ik beschik over alle bewijzen over het door mij gekochte tv toestel.
1996, breedbeeld tv, deze kostte fl 1999,- Lees meer
Kartel iz Philips tv aankopen.
teveel betaald?
Ik ben niet blij met Philips op dit moment. Koop altijd
zoveel mogelijk bij Nederlandse Bedrijven!!
Maar de teleurstelling is groot nu.
Hoop dat als ik te veel heb betaald ik dit terug krijg.
J. Bosveld
Arnhem Lees meer
Klacht Philips: Teveel betaald door kartel afspraken Philips Lees meer
te veel betaalt Lees meer
Inmiddels heb ik de tv niet meer, een 66 cm breedbeeld beeldbuis, toendertijd gekocht voor 699.
Lees meer
Ik heb ook te veel betaald voor de eerste tv ambiligt
van philips Lees meer