Mijn Klacht:
op vrijdag 29 juni geen krant ontvangen
Gewenste Oplossing:
als ik een reactie krijg
Geachte mevrouw Leerentveld, Vriendelijk bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat u op vrijdag 29 juni 2018 geen krant heeft ontvangen. Wij begrijpen dat dit voor u erg vervelend is. Als abonnee mag u van ons een correcte bezorging...
Op vrijdag 29 juni heeft de klager geen krant ontvangen van de Telegraaf. Deze klacht is inmiddels opgelost.
op vrijdag 29 juni geen krant ontvangen
als ik een reactie krijg
Bericht van Robin van Klacht.nl
7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen
Bericht van Robin van Klacht.nl
7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 03 juli 2018 om 13:58 geantwoord
Geachte mevrouw Leerentveld,
Vriendelijk bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat u op vrijdag 29 juni 2018 geen krant heeft ontvangen.
Wij begrijpen dat dit voor u erg vervelend is. Als abonnee mag u van ons een correcte bezorging verwachten.
Wij hebben uw melding dan ook direct doorgegeven aan onze bezorgdienst met het verzoek om passende maatregelen te nemen om herhaling te voorkomen.
Ter compensatie van de gemiste krant hebben wij de factuurdatum van uw abonnement met een bezorgdag verschoven zodat u toch het aantal kranten ontvangt waarvoor u betaald heeft.
Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groeten,
AN-Webcare Team De Telegraaf
Tip van onze consumentenexpert
Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.
Bron: ConsuWijzer / ACM