Mijn Klacht:
Nu twee dagen achter elkaar de verkerde krant ontvangen het ad i.pv. telegraaf
Gewenste Oplossing:
Gewoon de goede krant lrijgen
Geachte mijnheermevrouw Ebbens, Vriendelijk dank voor uw bericht waarin u aangeeft dat u twee dagen achter elkaar een verkeerde krant bezorgd heeft gekregen. Begrijpelijk dat het vervelend is om niet uw eigen Telegraaf bezorgd te krijgen. Goed dat u dit...
Samenvatting wordt geladen...
Nu twee dagen achter elkaar de verkerde krant ontvangen het ad i.pv. telegraaf
Gewoon de goede krant lrijgen
Bericht van Robin van Klacht.nl
7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen
Bericht van Robin van Klacht.nl
7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 26 juni 2018 om 13:19 geantwoord
Geachte mijnheermevrouw Ebbens,
Vriendelijk dank voor uw bericht waarin u aangeeft dat u twee dagen achter elkaar een verkeerde krant bezorgd heeft gekregen.
Begrijpelijk dat het vervelend is om niet uw eigen Telegraaf bezorgd te krijgen. Goed dat u dit aan ons doorgeeft.
Wij hebben uw melding direct met de hoogste prioriteit aan onze bezorgdienst doorgegeven met het verzoek om passende maatregelen te nemen om herhaling te voorkomen. Ter compensatie van de gemiste kranten verschuiven wij de factuurdatum van uw abonnement met twee bezorgdagen.
Onze excuses voor het ongemak.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben en wensen u veel leesplezier met De Telegraaf.
Met vriendelijke groeten,
AN-Webcare Team De Telegraaf
Tip van onze consumentenexpert
Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.
Bron: ConsuWijzer / ACM