Mijn Klacht:
niet bezorgd vandaag
Gewenste Oplossing:
als ik de krant krijg
Geachte heer Rijper, Hartelijk dank voor uw bericht waarin u aangeeft dat de bezorging niet op orde is. Onze excuses voor het ongemak, wij kunnen ons voorstellen dat u abonnee bent van De Telegraaf omdat u op de hoogte wilt...
had liever de krant nabezorgd gehad
Samenvatting wordt geladen...
niet bezorgd vandaag
als ik de krant krijg
Bericht van Robin van Klacht.nl
7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen
Bericht van Robin van Klacht.nl
7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 21 juni 2018 om 11:12 geantwoord
Geachte heer Rijper,
Hartelijk dank voor uw bericht waarin u aangeeft dat de bezorging niet op orde is.
Onze excuses voor het ongemak, wij kunnen ons voorstellen dat u abonnee bent van De Telegraaf omdat u op de hoogte wilt blijven van het aller laatste nieuws.
Om ervoor te zorgen dat u weer de krant ontvangt, hebben wij uw melding doorgegeven aan de bezorgservice. Ter compensatie hebben wij uw factuur datum met een dag verlengd.
Wij willen u bedanken voor het doorgeven van uw melding. Dit stelt ons in de gelegenheid onze service te verbeteren.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
BC-WebCare Team
Heeft op 21 juni 2018 om 11:42 geantwoord
had liever de krant nabezorgd gehad
Tip van onze consumentenexpert
Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.
Bron: ConsuWijzer / ACM