Klacht: Natte krant deel 4

A. van der Laan op 09 juni 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 12 juni 2018
Reactie van het bedrijf:

Geachte mijnheer, mevrouw Van der Laan, Vriendelijk bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat uw krant nog steeds niet goed bezorgd wordt en onleesbaar is. Begrijpelijk dat dit heel vervelend voor u is, vooral omdat u dit al vaker...

Klanttevredenheid: 1.0/10 ★☆☆☆☆
Bedrijf Telegraaf
Status Opgelost
Datum 9 juni 2018

Een abonnee van de Telegraaf heeft herhaaldelijk problemen ervaren met het ontvangen van een natte krant, waarbij de brievenbus zelfs vol water stond. Ondanks tijdige betalingen en eerdere beloften van het bedrijf, blijft de situatie zich al meer dan zes maanden voordoen, waardoor de abonnee zich gefrustreerd voelt over de geboden oplossingen.

Mijn Klacht:

Vanmorgen was de krant weer zeiknat en zelfs zo nat dat de bodem van de brievenbus een laagje water in stond. Dus weer geen zaterdagkrant.
Nogmaals ik betaal iedere maand keurig op tijd en dit duurt nu al meer dan een half jaar. Iedere keer mooie beloftes die niet na worden geleefd. Op dit moment weet ik niet meer wat ik moet doen

Gewenste Oplossing:

Als de krant droog wordt bezorgd. En ik wil nu ook compensatie voor de krant. En als dit niet lukt wat blijkbaar het geval is zou ik graag mijn contract willen beëindigen.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 12 juni 2018 om 11:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mijnheer, mevrouw Van der Laan,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat uw krant nog steeds niet goed bezorgd wordt en onleesbaar is.

Begrijpelijk dat dit heel vervelend voor u is, vooral omdat u dit al vaker aan ons heeft doorgegeven.

Wij hebben uw melding inmiddels met verhoogde prioriteit opnieuw aan onze bezorgdienst doorgegeven met het dringende verzoek om passende maatregelen te nemen om dit probleem blijvend op te lossen.

Ter compensatie van de onleesbare kranten hebben wij uw abonnement verlengd met twaalf bezorgdagen. U zult deze aan het einde van uw abonnement gratis ontvangen.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben. Mocht u nog vragen hebben, kunt u altijd weer contact met ons opnemen.

Met vriendelijke groeten,

AN Webcare Team De Telegraaf

A. van der Laan

Heeft op 13 juni 2018 om 09:26 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Zie feedback

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM