Klacht: Natte krant deel 3

A. van der Laan op 05 juni 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 5 juni 2018
Reactie van het bedrijf:

Geachte mijnheer, mevrouw Van der Laan, vriendelijk bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat uw krant weer kletsnat in de bus lag en dit ondanks uw eerdere meldingen vanaf oktober. Begrijpelijk dat het heel vervelend voor u is om...

Klanttevredenheid: 4.0/10 ★★☆☆☆
Bedrijf Telegraaf
Status Opgelost
Datum 5 juni 2018

Een klant heeft herhaaldelijk problemen ervaren met het ontvangen van natte kranten, waardoor deze onleesbaar zijn. Ondanks het tijdig betalen van het abonnement, blijft de bezorging van de krant problematisch. De klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

Van de week weer de krant kletsnat in de bus. Valt niet te lezen. Ben nu al vanaf oktober bezig.Ik betaal keurig iedere maand maar de krant iedere keer goed bezorgen dat blijkt heel moeilijk

Gewenste Oplossing:

Als nu daad werkelijk het probleem opgelost wordt.Het doorgeven aan de bezorgdienst helpt blijkbaar niet. En ik zou nu toch graag voor iedere krant die ik niet kan lezen mijn geld terug.

Beoordeling 4/10 star-2 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 05 juni 2018 om 14:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mijnheer, mevrouw Van der Laan,

vriendelijk bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat uw krant weer kletsnat in de bus lag en dit ondanks uw eerdere meldingen vanaf oktober.

Begrijpelijk dat het heel vervelend voor u is om geen verbetering in de bezorging te zien. U mag als abonnee van ons toch echt een correcte bezorging van uw krant verwachten.

Wij hebben uw melding nogmaals doorgegeven aan onze bezorgdienst met het verzoek om passende maatregelen te nemen om de bezorging van uw krant verder correct te laten verlopen. Wij hebben er ook op gewezen dat u dit al meermalen heeft doorgegeven.

Ter compensatie van de beschadigde kranten hebben wij de einddatum van uw abonnement met twee weken verschoven.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben en wensen u veel leesplezier met De Telegraaf.

Met vriendelijke groeten,

AN-Webcare Team De Telegraaf

A. van der Laan

Heeft op 05 juni 2018 om 16:00 geantwoord

Beoordeling 4/10 star-2 (10)

Is natuurlijk mooi dat de einddatum 2 weken wordt verschoven maar als ik de krant nat in de bus krijg heb ik hier niets aan. Ik wil graag dat jullie het probleem oplossen. En dat lukt jullie niet tot nu toe daarom wil ik graag voor iedere krant die nu nog nat aan komt een financiële vergoeding. Ik betaal voor een droge krant die ik kan lezen. Niet voor een natte krant die ik niet kan lezen. En ieder keer wordt het doorgegeven aan de bezorgdienst en dit gebeurt al vanaf oktober 2017.

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM