Klacht: Te laat bezorgd

Tuinhek2017 op 25 mei 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 25 mei 2018
Reactie van het bedrijf:

Geachte mevrouw Bremer, Hartelijk dank voor uw bericht. Vervelend dat de krant de afgelopen 2 dagen te laat is bezorgd. Onze excuses voor het ongemak. Wij hebben contact opgenomen met de bezorgdienst om ervoor te zorgen dat de krant weer...

Bedrijf Telegraaf
Status Opgelost
Datum 25 mei 2018

Een klant van de Telegraaf heeft aangegeven dat de krant de afgelopen twee dagen te laat is bezorgd, terwijl deze normaal gesproken op tijd aankomt. De klant leest de krant graag voordat hij naar zijn werk gaat. Deze klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

Al 2 dagen de telegraaf te laat normaal altijd op tijd. Voor ik naar het werk ga wil ik de krant hebben gelezen.

Gewenste Oplossing:

Als ik de krant heb gelezen voor ik naar het werk ga daarna hoeft het niet meer.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 25 mei 2018 om 11:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Bremer,

Hartelijk dank voor uw bericht. Vervelend dat de krant de afgelopen 2 dagen te laat is bezorgd. Onze excuses voor het ongemak.

Wij hebben contact opgenomen met de bezorgdienst om ervoor te zorgen dat de krant weer voor 7 uur bij wordt bezorgd.

Wij vertrouwen erop u hierbij naar tevredenheid geïnformeerd te hebben.

met vriendelijke groeten,

Het Telegraaf webcare team BR

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM