Klacht: Wederom een verkeerde krant bezorgt

Familie Meijerink op 19 mei 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 22 mei 2018
Reactie van het bedrijf:

Geachte mijnheer, mevrouw Meijerink, Vriendelijk bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat u regelmatig een verkeerde krant ontvangt. Ondanks uw tijdige melding wordt uw krant niet nabezorgd. Goed dat u dit aan ons doorgeeft. U mag als abonnee van...

Klanttevredenheid: 1.0/10 ★☆☆☆☆
Bedrijf Telegraaf
Status Opgelost
Datum 19 mei 2018

Een abonnee van de Telegraaf heeft herhaaldelijk verkeerde kranten ontvangen en uitte zijn onvrede over de gebrekkige service bij het melden van deze klachten. Ondanks tijdige melding van de fout, kreeg hij te horen dat nabezorging niet mogelijk was, terwijl de kranten nog beschikbaar waren in de winkel. De abonnee vindt dit onacceptabel en vraagt om betere afhandeling van klachten.

Mijn Klacht:

Al jaren geabonneerd op jullie krant.

Regelmatig ontvangen wij een verkeerde krant ook vandaag weer.

Dit tijdig doorgegeven (kon pas vanaf 8:00) om 8:15 maar je krijgt doodleuk later op de dag te horen dat nabezorging niet meer mogelijk is. (Kranten liggen gewoon nog in de winkel.)

Ik vind dit in wezen schandalig. Je meldt het tijdig en wordt zo afgepoeierd.

Ook van jullie kant wordt er geen pogingen ondernomen om na de bezorg klacht als nog de krant later in de bus de doen. Is dit een goede service? (In jullie krante artikelen hechten jullie altijd wel aan service van anderen. Practice dan ook What you Preach.)

Snap heus wel dat dit niet alleen aan de bezorger ligt, die moet ook met een aantal soorten kranten op pad. Maar zorg wel dat de klacht nog dezelfde dag is afgehandeld. Nabrengen kan ook door iemand anders gebeuren.

Gewenste Oplossing:

wanneer de bezorging nu eens op orde is.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 22 mei 2018 om 15:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mijnheer, mevrouw Meijerink,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat u regelmatig een verkeerde krant ontvangt. Ondanks uw tijdige melding wordt uw krant niet nabezorgd.

Goed dat u dit aan ons doorgeeft. U mag als abonnee van ons een correcte bezorging van uw krant verwachten.

Op uw adres is in principe nabezorging mogelijk. Onze excuses dat dit niet is gebeurd.

Wij hebben uw melding inmiddels doorgegeven aan onze bezorgdienst met het dringende verzoek om passende maatregelen te nemen om herhaling te voorkomen.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben en wensen u veel leesplezier met De Telegraaf.

Met vriendelijke groeten,

AN-Webcare Team De Telegraaf

Familie Meijerink

Heeft op 22 mei 2018 om 18:22 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bijzonder dat u vindt dat de klacht is opgelost door een standaard mailtje met niets zeggende opmerkingen.
Ook om het volledig bij de bezorgdienst neer te leggen vind ik bijzonder.
Waarom heeft de telegraaf niets in het werk gesteld om de krant toch bij ons te krijgen, de melding was ruim op tijd.
Raar ook dat dan ook gewoon automatisch de klacht op opgelost wordt gezet.
En voor een dure zaterdagkrant die wij niet hebben ontvangen worden wij niet gecompenseerd?

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM