Mijn Klacht:
heb armband besteld
geld is van rekening gegaan
Gewenste Oplossing:
heb al reeds besteld en toen was alles in orde
mouling suzanne op 12 mei 2018 over mijnnaamketting.nl in de categorie Internetshops - bedrukte produkten
Een klant heeft een armband besteld bij mijnnaamketting.nl, maar heeft deze nog niet ontvangen, ondanks dat het geld al van zijn rekening is afgeschreven. De klacht is goedgekeurd.
heb armband besteld
geld is van rekening gegaan
heb al reeds besteld en toen was alles in orde
Bericht van Robin van Klacht.nl
8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over mijnnaamketting.nl
Bericht van Robin van Klacht.nl
8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over mijnnaamketting.nl nog niet in behandeling is genomen.
Tip van onze consumentenexpert
Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.
Bron: ConsuWijzer / ACM