Klacht: verkeerde krant

MEVR. dsTIEGEMEIER op 12 mei 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 14 mei 2018
Reactie van het bedrijf:

Beste mevrouw Stiegemeier, Hartelijk dank voor uw bericht. Wat vervelend om te lezen dat u afgelopen zaterdag, 12 mei 2018, een verkeerde krant heeft ontvangen. Onze excuses voor het ongemak. Wij hebben uw klacht doorgegeven aan onze bezorgdienst en zullen...

Bedrijf Telegraaf
Status Opgelost
Datum 12 mei 2018

Samenvatting wordt geladen...

Mijn Klacht:

Ik heb inplaats van de telegraaf de volkskrant gekregen en die lees ik niet. Nu moet ik er een kopen,niet leuk

Gewenste Oplossing:

Ik wil de telegraaF

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 14 mei 2018 om 15:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Stiegemeier,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wat vervelend om te lezen dat u afgelopen zaterdag, 12 mei 2018, een verkeerde krant heeft ontvangen.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij hebben uw klacht doorgegeven aan onze bezorgdienst en zullen ervoor zorgen dat dit ook besproken wordt met onze bezorger. De nodige handelingen zullen worden genomen om de bezorging van uw Telegraaf weer op orde te krijgen.

Helaas hebben wij sinds 2013 geen mogelijkheid meer om De Telegraaf na te laten bezorgen. Daarom hebben wij de gemiste krant op uw abonnement gecompenseerd in de vorm van een extra bezorgdag zodat u natuurlijk niet betaald voor iets dat u niet heeft ontvangen.

Mocht u De Telegraaf van afgelopen zaterdag alsnog willen lezen, dan kunt u dit digitaal doen via onze De Telegraaf Krant App voor smartphone en tablet of via onze website op www.telegraaf.nltelegraaf-i. Als u hierop inlogt met uw gekoppelde Mijn Media account krijgt u direct toegang. Heeft u nog geen Mijn Media account, dan kunt u deze aanmaken op www.mijnmedia.nlaanmelden.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
PO - Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM