Mijn Klacht:
vanmorgen geen krant ontvangen
Gewenste Oplossing:
Als hij alsnog bezorgd word
Geachte heer Pieterse, Hartelijk dank voor uw bericht. Vervelend dat u de krant vandaag niet ontvangen heeft. Onze excuses hiervoor. Wij hebben direct contact opgenomen met de desbetreffende bezorger om dit te bespreken. Helaas is na bezorging niet mogelijk uiteraard...
Een klant heeft aangegeven dat er vanmorgen geen krant is bezorgd. Deze klacht is inmiddels opgelost.
vanmorgen geen krant ontvangen
Als hij alsnog bezorgd word
Bericht van Robin van Klacht.nl
8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen
Bericht van Robin van Klacht.nl
8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 02 mei 2018 om 11:14 geantwoord
Geachte heer Pieterse,
Hartelijk dank voor uw bericht. Vervelend dat u de krant vandaag niet ontvangen heeft. Onze excuses hiervoor.
Wij hebben direct contact opgenomen met de desbetreffende bezorger om dit te bespreken. Helaas is na bezorging niet mogelijk uiteraard vergoeden wij deze krant zodat u alle kranten ontvangt waar u recht op heeft.
wij vertrouwen erop u hierbij naar tevredenheid te hebben ingelicht.
met vriendelijke groet,
Het Telegraaf webcare team BR
Tip van onze consumentenexpert
Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.
Bron: ConsuWijzer / ACM