Klacht: Alweer niet bezorgd

Wimjo op 01 mei 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 1 mei 2018
Reactie van het bedrijf:

Geachte mijnheer, mevrouw Van Uitert, Vriendelijk bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat de bezorging van uw krant sinds uw verhuizing naar Huizen niet naar wens verloopt. Goed dat u dit aan ons doorgeeft. Als abonnee mag u van...

Bedrijf Telegraaf
Status Opgelost
Datum 1 mei 2018

Na een verhuizing naar Huizen op 16 november 2017 heeft de klager herhaaldelijk problemen ervaren met de bezorging van de Telegraaf. Ondanks meldingen van klachten, waarbij een verlenging van het abonnement werd aangeboden, is de krant in vijf maanden tijd vaak niet bezorgd. De klager vraagt om verbeteringen in de bezorgservice om het abonnement te behouden.

Mijn Klacht:

Op 16-11-2017 verhuisd naar Huizen. De krant zou vanaf 17-11-2017 op mijn nieuwe adres in de bus moeten vallen maar helaas, de eerste week helemaal niets en daarna zeker 1 x per 2 weken niet. Alle klachten zijn telefonisch gemeld. Bij telefonische klachtenmelding wordt dan gemeld dat de abonnementsduur met een dag wordt verlengd. De Telegraaf is in 5 maanden tijd al zo vaak niet bezorgd dat mijn abonnement zeker met een maand verlengd zou moeten worden. Ik ben het beu. Als De Telegraaf zijn abonnees wil behouden dan zal er toch iets aan de bezorging verbeterd moeten worden.

Gewenste Oplossing:

Als ik krijg waarvoor ik betaal. Iedere dag gewoon de krant in de bus.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 01 mei 2018 om 14:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mijnheer, mevrouw Van Uitert,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat de bezorging van uw krant sinds uw verhuizing naar Huizen niet naar wens verloopt.

Goed dat u dit aan ons doorgeeft. Als abonnee mag u van ons een correcte bezorging verwachten.

Wij hebben uw eerdere meldingen inderdaad in onze administratie verwerkt staan en deze worden gecompenseerd zoals afgesproken. U geeft echter aan dat u uw krant zo vaak heeft gemist dat uw abonnement zeker met een maand verlengd moet worden.

Wij hebben uw abonnement verlengd met acht bezorgdagen. Dit is het aantal meldingen dat wij van u hebben ontvangen. Mocht dit niet correct zijn, dan horen wij dit graag van u, zodat wij dit kunnen aanpassen.

Uiteraard hebben wij uw melding direct doorgegeven aan onze bezorgdienst met het dringende verzoek om passende maatregelen te nemen om de bezorging van uw krant verder correct te laten verlopen.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u uiteraard altijd contact met ons opnemen.

Met vriendelijke groeten,

AN-Webcare Team De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM