Mijn Klacht:
krant niet goed in brieven bus [voor de helft]
word nat of word er uit getrokken.
soms niet bezorgt.
Gewenste Oplossing:
als met bovenstaande rekening word gehouden.
nol gresnigt op 30 april 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk
Geachte mijnheer Gresnigt, Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat uw krant niet goed in de brievenbus wordt bezorgd. Hierdoor wordt uw krant vaak nat of uit de bus getrokken. Goed dat u hierover contact met ons opneemt. Als...
Samenvatting wordt geladen...
krant niet goed in brieven bus [voor de helft]
word nat of word er uit getrokken.
soms niet bezorgt.
als met bovenstaande rekening word gehouden.
Bericht van Robin van Klacht.nl
8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen
Bericht van Robin van Klacht.nl
8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 01 mei 2018 om 13:07 geantwoord
Geachte mijnheer Gresnigt,
Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat uw krant niet goed in de brievenbus wordt bezorgd. Hierdoor wordt uw krant vaak nat of uit de bus getrokken.
Goed dat u hierover contact met ons opneemt. Als abonnee van onze krant mag u van ons een correcte bezorging verwachten.
Wij hebben vanmiddag geprobeerd hierover telefonisch contact met u te krijgen, maar dit is helaas niet gelukt.
Wij hebben uw melding inmiddels doorgegeven aan onze bezorgdienst met het verzoek om passende maatregelen te nemen om herhaling te voorkomen.
Onze excuses voor het ongemak.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben en wensen u veel leesplezier met De Telegraaf.
Mocht u nog vragen hebben kunt u altijd weer contact met ons opnemen.
Met vriendelijke groeten,
AN-Webcare Team De Telegraaf
Tip van onze consumentenexpert
Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.
Bron: ConsuWijzer / ACM