Klacht: Zeer slechte bezorging

Carla Kalis op 26 april 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 26 april 2018
Reactie van het bedrijf:

Geachte mevrouw Kalis, Hartelijk dank voor uw bericht waarin u aangeeft dat de bezorging niet op orde is. Onze excuses voor het ongemak, wij kunnen ons voorstellen dat u abonnee bent van De Telegraaf omdat u op de hoogte wilt...

Klanttevredenheid: 2.0/10 ★☆☆☆☆
Bedrijf Telegraaf
Status Opgelost
Datum 26 april 2018

De klager ervaart herhaaldelijk problemen met de bezorging van de krant, die vaak te laat arriveert. Ondanks meerdere meldingen en een verlenging van het abonnement, is er geen verbetering opgetreden in de bezorgingstijden. De klager vraagt zich af of de beloften over de bezorgtijden wel nagekomen kunnen worden.

Mijn Klacht:

De laatste weken wordt de krant (veel) te laat bezorgd. Ik heb al ik weet niet hoeveel keer aangegeven dat de krant er niet (op tijd) was. Het oogt wel aardig dat je dan als tegenbericht krijgt dat je abonnement met een dag verlengd wordt, maar als er geen verbetering optreed heb je daar ook niets aan.
Ik vraag mij af of dit wel zo is want ik zit al op een aardige verlenging.

Het beloven dat een krant er voor 7 uur (door de week) en 8 uur (zaterdags) is is mooi, maar kom het dan na!!!

Gewenste Oplossing:

Als de krant weer bezorgd wordt voor 7 cq 8 uur. Tot op heden is het bij loze beloftes gebleven

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 26 april 2018 om 10:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Kalis,

Hartelijk dank voor uw bericht waarin u aangeeft dat de bezorging niet op orde is.
Onze excuses voor het ongemak, wij kunnen ons voorstellen dat u abonnee bent van De Telegraaf omdat u op de hoogte wilt blijven van het aller laatste nieuws.

De bezorgdienst heeft ons gemeld dat er bij u een bezorgers te kort is door omstandigheden.

Wij vinden het erg vervelend om te horen dat uw krant hierdoor regelmatig te laat is. Uw melding hebben wij nogmaals doorgezet naar de bezorgdienst.

Uw abonnement bied de mogelijkheid om de krant - op dagen dat u deze niet ontvangt of als hij te laat is- digitaal te lezen op een PC, tablet of smartphone. Op deze manier blijft u altijd op de hoogte van het allerlaatste nieuws.

Wij willen u bedanken voor het doorgeven van uw melding. Dit stelt ons in de gelegenheid onze service te verbeteren.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

BC-WebCare Team

Carla Kalis

Heeft op 26 april 2018 om 10:26 geantwoord

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

Of de route anders indelen of een bezorger meer of 15 min vroeger/eerder laten beginnen

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM